Blokada DIPOL jest przeznaczona do zablokowania mechanizmu zmiany biegów w samochodzie, co skutecznie chroni pojazd przed kradzieżą. Montuje się ją w sposób trwały w pojeździe. Na przestrzeni ostatnich 15 lat marce DIPOL zaufało ponad pół miliona właścicieli samochodów. Blokady DIPOL zdobyły wiele wyróżnień i nagród od prestiżowych Targów Poznańskich, Policji, Instytucji Samochodowych jako niezawodne i niezwykle skuteczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą.
Blokady DIPOL tworzone są z myślą o wysokim poziomie ergonomii i estetyki. Produkt ten osiąga wysoki poziom niezawodności poprzez prostą, oryginalną konstrukcję i ograniczoną ingerencję w mechanizmy samochodu. Nasze rozwiązania konstrukcyjne są objęte ochroną Praw Autorskich . Blokady DIPOL już na początku lat dziewięć otrzymały Certyfikat zgodności Instytutu Mechaniki Precyzyjnej potwierdzający klasę zabezpieczenia „4”, i klasę odporności na włamanie „C”, oraz walory użytkowe. Blokady DIPOL niezmiennie od kilkunastu lat wyposażane są w zamek dyskowy firmy GERDA w systemie płytek kodowych. Dziesiątki tysięcy kombinacji oraz niezawodność wkładki zamkowej powodują, że do dzisiaj są stosowane w blokadach DIPOL. Nasze produkty charakteryzują się prostotą i pewnością działania. Ich konstrukcja umożliwia szybki montaż nawet mało doświadczonemu mechanikowi. Bazą do prawidłowego montażu są fotograficzne instrukcje montażu.
OFERUJEMY:
Blokady Skrzyni Biegów – CLASSIC
Blokowane odbywa się w pozycji biegu wstecznego przy manualnych skrzyniach lub w pozycji „parking” przy automatach. Jest ono realizowane przy pomocy trzpienia zintegrowanego z wkładką zamkową, wprowadzonego do tulei wspornika. Trzpień ten unieruchamia odpowiedni element mechanizmu zmiany biegów przez co uniemożliwia przełączanie biegów.
Poszczególne elementy blokady, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, są wykonywane z odpowiednich materiałów wykazujących dużą wytrzymałość i twardość.
Zastosowana wkładka zamkowa – jest to zamek bębenkowy, dyskowy. Ilość kombinacji kodu klucza sięga ponad 40 mln.
Część wsporcza blokady, indywidualnie dopasowana do danego samochodu jest trwale przymocowana do karoserii. Sam montaż blokady odbywa się przez przeszkolone w tym zakresie osoby w warsztatach posiadających certyfikat producenta.
Blokada Skrzyni Biegów – PREMIUM
Blokada PREMIUM wyposażona jest w zamek dyskowy w systemie płytek kodowych. Właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu blokada PREMIUM uzyskała wysoką klasę odporności na włamanie „C”.
Zasada działania:
Drążek zmiany biegów blokowany jest standardowo na biegu wstecznym a w samochodach ze skrzynią automatyczną w położeniu „Parking”. Przypadkowe i samoczynne zablokowanie drążka w czasie jazdy nie jest możliwe, gdyż nie pozwala na to konstrukcja blokady i zamka. Ponadto niemożliwe jest włączenie biegu wstecznego podczas jazdy do przodu, co z założenia wyklucza konstrukcja każdej skrzyni biegów.
Wkładka zamkowa blokady PREMIUM jest wkładką, zatrzaskową dlatego blokowanie nie wymaga użycia klucza. Konstrukcja blokady PREMIUM uniemożliwia przypadkowe zatrzaśnięcie zamka, gdyż zamek blokuje się wewnątrz tulei w taki sposób, że wymaga to wciśnięcia zamka na głębokość około 10 - 15 mm poniżej płaszczyzny bocznej konsoli i czoła Tule zamkowej.
CECHY NASZYCH BLOKAD:
- stosowana do wszystkich pojazdów jeżdżących po polskich drogach,
- honorowana przez towarzystwa ubezpieczeniowe,
- 12-miesięczna gwarancja, licząc od daty zamontowania nie dłużej jednak niż 24-miesiące od daty produkcji,
- odporna na wiercenia i wibracje,
- nie wymaga ingerencji w karoserię samochodu lub ogranicza do niezbędnego minimum,
- prosta w obsłudze i całkowicie bezawaryjna.